leczenie w poznaniu

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Monika81
Początkujący ✽✽
Posty: 103
Rejestracja: 12 gru 2012, 12:27
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

leczenie w poznaniu

Post autor: Monika81 » 13 mar 2013, 09:12

Zmagam sie z CD od pół roku, a raczej od pół roku mam postawioną diagnozę. Tak więc jestem początkująca. Do lekarza chodze prywatnie i płacę za każdą wizyte 200 zł. Ostatnio gorzej się czuję a najbardziej doskwierają mi stawy, boli mnie wszystko, a od kilku dni mocno spuchły mi kolana.
Powiedzcie mi prosze co mam robic? Czy jesli cokolwiek sie dzieje mam od razu dzwonić do mojej lekarki i biec na kolejną wizytę za 200 zł? Gdzie Wy sie leczycie i jak? Macie dostęp do lekarzy na NFZ i mozecie się z kazdym nurtującym problemem zwrócic?
Czy wszystko jest takie do du...y ??
Monika81

Adusia

Re: leczenie w poznaniu

Post autor: Adusia » 13 mar 2013, 13:02

Wiatm :)

Ja też lecze się w poznaniu u doktora Mularczyka w centrum KROSS za wizyte płace 150zł jednak jeśli dzieje sie coś pilnego wystarczy że zadzwonie do niego a on zazwyczaj pomaga przez telefon, już kilka razy tak się stało :) Na NFZ zazyczaj czeka się bardzo długo na wizytę, a zwykły lekarz rodzinny rozkłada ręce.

Piciu
Znawca ❃❃
Posty: 2059
Rejestracja: 02 wrz 2006, 02:13
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: leczenie w poznaniu

Post autor: Piciu » 13 mar 2013, 13:58

Monika81 pisze:Do lekarza chodze prywatnie i płacę za każdą wizyte 200 zł.
słono każe sobie płacić, ale czy jest tego wart ?

Generalnie spróbuj zorientować się jak to wygląda i zapisać się do :

Poradni Chorób Jelitowych

ul. Przybyszewskiego 49
60-355 Poznań

Na pewno za darmo , lecz zapewne będą jakieś terminy, aczkolwiek nie wiem jak na stan dzisiejszy to wygląda, gdyż jeździłem tam lata temu.