gastrolodzy w Krakowie

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
darecki
Debiutant ✽
Posty: 27
Rejestracja: 06 maja 2007, 20:33
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: lodz ,krakow

gastrolodzy w Krakowie

Post autor: darecki » 06 maja 2007, 20:45

Witam
Poszukuję specjalisty gastrologa w Krakowie. Choruję na CU i jestem Łodzi a studiuję w Krakowie i nie wiem nawet gdzie są dobrzy gastrolodzy .W Łodzi leczyłem się u specjalistów ze szpitala uniwersyteckiego i chciałbym trafić do równie dobrych lekarzy w Krakowie.Chciałbym jeszcze zapytać jak dlugo jest ważne skierowanie do gastrologa od lekarza rodzinnego bo moje ma już ponad 2 miesięce
Byłbym wdzięczny za pomoc

danuta
Początkujący ✽✽
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2004, 21:07
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Re: gastrolodzy w Krakowie

Post autor: danuta » 08 maja 2007, 19:54

W 2004 leczyłam sie w Krakowie u dr med Irena Ciecko-Michalska -spec gastroenterolog przyjmowała prywartnie w gabinecie na ul Gabr Zapolskiej 42 klatka D- Kraków
W poniedziałki i piątki od godz 16-17 tel kom 503577488;
Ponadto pracowała na oddz gastroenterologii szpitala uniwersyteckiego- w Krakowie na ul Braci Sniadeckich chyba 9; nie wiem czy jeszcze tam pracuje.
Ja zadzwoniłam do niej na kom i kazała mi przyjechac do gabinetu wizyta kosztowała chyba ok 50zł, ale potem powiedziała mi abym przyniosła skierowanie do szpitala UJ i wzieła mnie do siebie na odzdział na badania. Niestety kolo mi nie robili ze wzgledu na mój stan zdrowia miała tylko robina rektoskopie. Ale pobyt w szpitaku dobrze wspominam bo sale są małe po dwie lub trzy osoby i łazienka ,WC przy kazdym pokoju, jedzenie tez niezłe, o wiele lepsze niz w katowicach na Ligocie CSK na ul Medyków. powodzenia. D
danka

Awatar użytkownika
senior Martinez
Początkujący ✽✽
Posty: 146
Rejestracja: 24 mar 2006, 13:54
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: gastrolodzy w Krakowie