Leczenie ChL-C we Wrocławiu

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Vilya
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 20 sie 2012, 18:25
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Wrocław

Leczenie ChL-C we Wrocławiu

Post autor: Vilya » 20 sie 2012, 18:35

Witajcie
To mój pierwszy post na tym forum i nie jestem do końca przekonana, czy piszę w dobrym dziale, ale nie mogłam znaleźć innego miejsca, gdzie mogłabym założyć ten wątek.
Trzy lata temu zdiagnozowano u mnie chorobę Crohna. Nie było problemu, dopóki nie skończyłam 18. roku życia, ponieważ byłam wtedy pod opieką lekarzy z poznańskiej kliniki, więc jeśli coś się działo, to za telefon i leciałam do szpitala.
W chwili obecnej mieszkam i studiuję we Wrocławiu, dlatego szukam namiarów na dobrego lekarza, który mógłby się mną zająć. Najlepiej, żeby wizyty były w ramach NFZ, z podobną możliwością, którą miałam w Poznaniu - czyli gdy coś się dzieje to dzwonię i w razie potrzeby jestem bezpośrednio kierowana do szpitala.

Czy ktoś z Was leczy się we Wrocławiu i mógłby mi pomóc?
Z góry dziękuję :)

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Leczenie ChL-C we Wrocławiu

Post autor: Mamcia » 20 sie 2012, 20:54

To ten trudny okres dorastania - niestety brutalny. Musicie walczyć o poradnie chorób jelit w każdym ośrodku referencyjnym. To coś daje. Myślę, że we Wrocławiu jest dobra atmosfera, tylko kontakty z NFZ słabiutkie.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Awatar użytkownika
reni13
Początkujący ✽✽
Posty: 150
Rejestracja: 29 kwie 2012, 20:40
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: Leczenie ChL-C we Wrocławiu

Post autor: reni13 » 20 sie 2012, 23:39

:-( właśnie od września likwidują "moją"poradnię w szpitalu wojskowym i teraz jestem na lodzie...a byłam bardzo zadowolona.