Radzenie sobie ze zdrowiem psychicznym podczas choroby przewlekłej

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
hilanokta
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 03 lis 2021, 06:58
Choroba: nie ustalono
województwo: świętokrzyskie

Radzenie sobie ze zdrowiem psychicznym podczas choroby przewlekłej

Post autor: hilanokta » 03 lis 2021, 07:15

Cześć! Jestem nowy w tej grupie, więc mam nadzieję, że to jest w porządku i nie jest sprzeczne z zasadami. Poszukuję wskazówek, jak radzić sobie z moim zdrowiem psychicznym podczas zmagania się z niektórymi przewlekłymi problemami zdrowotnymi. Od kilku miesięcy mam okropny ból brzucha z objawami podobnymi do grypy. Zostało zdiagnozowane jako krezkowe zapalenie węzłów chłonnych, ale nie ustępuje nawet po zastosowaniu antybiotyków. Zostałem przeniesiony ze specjalisty na specjalistę bez żadnej pomocy. To bardzo mnie męczyło i prawie spowodowało, że straciłem pracę. Przeszedłem z 35 godzin tygodniowo do najwyżej 14 godzin tygodniowo. To było niezwykle frustrujące i izolujące, a ja po prostu ciężko sobie z tym poradzić. Będę wdzięczny za każdą radę, którą możesz zaoferować! TIA.

hilanokta
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 03 lis 2021, 06:58
Choroba: nie ustalono
województwo: świętokrzyskie

Re: Radzenie sobie ze zdrowiem psychicznym podczas choroby przewlekłej

Post autor: hilanokta » 07 kwie 2022, 17:13