co robić dalej ze swoim życiem?

czyli problemy ogólnochorobowe i nie związane z nzj.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gabriella
Początkujący ✽✽
Posty: 419
Rejestracja: 22 mar 2010, 23:26
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

co robić dalej ze swoim życiem?

Post autor: gabriella » 24 kwie 2013, 10:54

Hej, piszę, żeby się Was poradzić. Od dłuższego czasu strasznie mnie męczy jedna sprawa, a mianowicie - co robić dalej w życiu. No ale może zacznę od początku. Studiuję inżynierię środowiska na politechnice, jestem po dwóch rocznych urlopach zdrowotnych, w tym roku skończę 25 lat i naprawdę nie wiem, co robić. W marcu wróciłam na uczelnię (na pierwszy semestr studiów magisterskich) i problem polega na tym, że jestem strasznie zirytowana i rozgoryczona, że studiuję. Nie mam motywacji, sił itp. itd. Denerwuje mnie program studiów. Generalnie studia do lekkich nie należą. No i tak szczerze najchętniej poszłabym do pracy. Tutaj pojawia się kolejny problem, bo z pracą bardzo ciężko. W tej chwili mam wrażenie, że poszukują samych informatyków.
Poza tym czeka mnie jeszcze operacja - kolektomia i (mam nadzieję) J-pouch. Dlatego pracy też chyba nie ma sensu szukać w tej chwili. Wymyśliłam, że postaram się o rentę socjalną, żeby mieć ubezpieczenie. Chyba mam spore szanse, co myślicie?
Uważacie, że powinnam się przemęczyć na tych studiach czy olać?
Strasznie mnie ta sytuacja męczy, bo lata lecą, a ja ciągle jestem na utrzymaniu rodziców. Chciałabym założyć rodzinę, być niezależna, ale naprawdę na razie się na to nie zanosi.
Będę wdzięczna za jakieś porady. Może napiszecie, jak Wy sobie radzicie? bo ja się w tej chwili naprawdę pogubiłam. Wiem, że zdrowie jest najważniejsze, ale żyć przecież jakoś trzeba...

Awatar użytkownika
Munia1989
Początkujący ✽✽
Posty: 211
Rejestracja: 27 lut 2013, 14:57
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: co robić dalej ze swoim życiem?