Jak prosto i szybko zalożyć stonę www?

Dział o wszystkim, co dotyczy komputerów i informatyki - pytania, problemy, porady itp... oraz adresy stron ze skryptami, PHP, ASP,Assembler, C/C++, CFML, Delphi, Flash, Java Script, Pascal, Perl, PHP, Programy użytkowe, Python, SQL, Visual Basic, XML....

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Jelitka
Debiutant ✽
Posty: 9
Rejestracja: 14 lut 2014, 22:44
Choroba: nie ustalono
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Aleksandrów

Jak prosto i szybko zalożyć stonę www?

Post autor: Jelitka » 23 kwie 2014, 21:47

Witajcie. Chce mieć takie "swoje miejsce" w którym, czy też raczej "do którego" mogłabym wrzucać zdjęcia z moich podróży, wiecie, cóż na zasadzie pocztówek z wycieczek. Z opisami i mnóstwem zdjęć. Taki mam plan, ale z tym zamiarem nosze się już kilka miesięcy bo nie wiem jak zacząć. Nie znam się na stronach, serwerach itd. Chciałabym coś maksymalnie prostego, intuicyjnego i niekoniecznie darmowego - nie chodzi o to, chodzi żeby to było proste w obsłudze - to jest priorytet. Możecie coś mi polecić?

Jeden znajomy przesłał mi dziś na gg link do tych szablonów http://www.nazwa.pl/strony-www/ jednak te projekty wyglądają (jak się kliknie na którykolwiek w galerii projektów) jak strony firmowe - są takie zakładki jak oferta, kontakt i takie tam - mnie to nie dotyczy - chodzi o stronę niefirmową, taką hobbistyczną. No chyba że da się te zakładki później jakoś usunąć czy coś ( i czy tak w ogóle wolno)
"Najbardziej lubię rozmawiać sam(a) ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."

Awatar użytkownika
iza121
Początkujący ✽✽
Posty: 310
Rejestracja: 09 mar 2014, 15:09
Choroba: nie ustalono
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Jak prosto i szybko zalożyć stonę www?

Post autor: iza121 » 23 kwie 2014, 22:09