Wasze ulubione filmy...
Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy
-
- Początkujący ✽✽
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 paź 2008, 08:56
- Choroba: IBS
- województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Wasze ulubione filmy...
W tym temacie wypowiedzcie się proszę na temat swoich ulubionych filmów i co w nich się najbardziej podobało:)
Mam ich na swoim koncie dość dużo wiec będę systematycznie wpisywać jakie najbardziej lubię w miarę rozwijającego się wątku...
No to zacznijmy:)
1. "Johny poszedł na wojnę" - genialna produkcja co dużo pisać trzeb obejrzeć. Za dużo by o tym można było napisać.
2. "Lot nad kukułczym gniazdem" - Super produkcja, genialna adaptacja książki i znakomita gra aktorska.
3. "Buntownik z wyboru" - ciekawy film o kolesiu który jest geniuszem ale zagubionym w życiu.
4. "Matrix" - Efekty specjalne i scenariusz, poza tym filozoficzna wielowątkowa i wielopłaszczyznowa opowieść o realności, może naszej realności...
5. "Władca Pierścieni" - Scenariusz i całokształt a poza tym genialna adaptacja dzieła J. R. R. Tolkiena
6."Przebudzenia" - Oczywiście gra aktorska i ciekawa fabuła
7. Trylogia o dr. Hannibalu Lecterze czyli "Hannibal", "Milczenie owiec", "Czerwony smok" - Genialna adaptacja, gra aktorska no bo jakby miało być inaczej? sir. Philip Anthony Hopkins i Jodie Foster:)
8. "Słaby punkt" - Hopkins znowu w roki psychopaty:) genialna gra i ciekawa, zaskakująca fabuła:)
9. "Negocjator" - Znakomita psychologiczna gra i ciekawa akcja:)
10. "Patch Adams" - Znakomita gra Williamsa i ciekawa fabuła ponadto film coś pozytywnego wnosi:)
11. ""Siła i Honor" - Znakomita historia na faktach o pierwszym czarnym nurku:) "Historie tworzą ci którzy łamią reguły":)
12. Wszystkie części Batmana - może i nie jest to rewelacja ale ja osobiście bardzo to lobię, mam sentyment:)
13. "Patrol" - Genialny film przedstawiająca dużą miłość do wody i pasje ratowania innych w wodzie:):) W straży przybrzeżnej tylko wielka miłość ciągnie innych do wchodzenia do wody kiedy inni wychodzą i uciekają. "So others my live" - motto straży przybrzeżnej
14. "Papillon - motylek" - znakomita gra o francuskim więzieniu i ciekawa fabuła, gorąco polecam:)
15. Wszystkie części American Pie (jest ich 6) - przezabawna komedia, zawsze mnie rozbawią:)
Na razie to tyle co sobie przypominam, ale napisze więcej:):)
Mam ich na swoim koncie dość dużo wiec będę systematycznie wpisywać jakie najbardziej lubię w miarę rozwijającego się wątku...
No to zacznijmy:)
1. "Johny poszedł na wojnę" - genialna produkcja co dużo pisać trzeb obejrzeć. Za dużo by o tym można było napisać.
2. "Lot nad kukułczym gniazdem" - Super produkcja, genialna adaptacja książki i znakomita gra aktorska.
3. "Buntownik z wyboru" - ciekawy film o kolesiu który jest geniuszem ale zagubionym w życiu.
4. "Matrix" - Efekty specjalne i scenariusz, poza tym filozoficzna wielowątkowa i wielopłaszczyznowa opowieść o realności, może naszej realności...
5. "Władca Pierścieni" - Scenariusz i całokształt a poza tym genialna adaptacja dzieła J. R. R. Tolkiena
6."Przebudzenia" - Oczywiście gra aktorska i ciekawa fabuła
7. Trylogia o dr. Hannibalu Lecterze czyli "Hannibal", "Milczenie owiec", "Czerwony smok" - Genialna adaptacja, gra aktorska no bo jakby miało być inaczej? sir. Philip Anthony Hopkins i Jodie Foster:)
8. "Słaby punkt" - Hopkins znowu w roki psychopaty:) genialna gra i ciekawa, zaskakująca fabuła:)
9. "Negocjator" - Znakomita psychologiczna gra i ciekawa akcja:)
10. "Patch Adams" - Znakomita gra Williamsa i ciekawa fabuła ponadto film coś pozytywnego wnosi:)
11. ""Siła i Honor" - Znakomita historia na faktach o pierwszym czarnym nurku:) "Historie tworzą ci którzy łamią reguły":)
12. Wszystkie części Batmana - może i nie jest to rewelacja ale ja osobiście bardzo to lobię, mam sentyment:)
13. "Patrol" - Genialny film przedstawiająca dużą miłość do wody i pasje ratowania innych w wodzie:):) W straży przybrzeżnej tylko wielka miłość ciągnie innych do wchodzenia do wody kiedy inni wychodzą i uciekają. "So others my live" - motto straży przybrzeżnej
14. "Papillon - motylek" - znakomita gra o francuskim więzieniu i ciekawa fabuła, gorąco polecam:)
15. Wszystkie części American Pie (jest ich 6) - przezabawna komedia, zawsze mnie rozbawią:)
Na razie to tyle co sobie przypominam, ale napisze więcej:):)
- Grzyb333
- Doświadczony ❃
- Posty: 1075
- Rejestracja: 10 mar 2008, 13:49
- Choroba: CU
- województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
"Pluton" Oliwiera Stone'a. Potem długo długo nic. Dziesiątki rzay go widziałem i każdą scenę znam na pamięć.
GrzybaBlog - http://graforoman.wordpress.com/ Darwin się mylił. Ja nie pochodzę od małpy. Ja pochodzę od Purchawki
-
- Początkujący ✽✽
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 paź 2008, 08:56
- Choroba: IBS
- województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
O tak "Pluton" znakomity film, zgadzam sie:) Obejrzyj Johny poszedl na wojne rewelacja:) Powinien sie spodobać:)
- Grzyb333
- Doświadczony ❃
- Posty: 1075
- Rejestracja: 10 mar 2008, 13:49
- Choroba: CU
- województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
Widziałem wiele znakomitych filmów, które naprawdę wysoko sobie cenię ale z "Plutonem" jestem już tak zaprzyjaźniony, że nigdy żaden nawet najgenialniejszy film nigdy nie przeskoczy go na mojej osobistej liście.
Polecam także obejrzenie filmu "Obywatel Kane" Orsona Wellesa, przez zdecydowaną większość znawców kina uznany za najlepszy film w dziejach kinematografii. Kulisy powstania tego filmu są również fascynujące. powstał nawet film z udziałem Johna Malkowitch'a o tym jak powstał "Obywatel Kane". Polecam.
Polecam także obejrzenie filmu "Obywatel Kane" Orsona Wellesa, przez zdecydowaną większość znawców kina uznany za najlepszy film w dziejach kinematografii. Kulisy powstania tego filmu są również fascynujące. powstał nawet film z udziałem Johna Malkowitch'a o tym jak powstał "Obywatel Kane". Polecam.
GrzybaBlog - http://graforoman.wordpress.com/ Darwin się mylił. Ja nie pochodzę od małpy. Ja pochodzę od Purchawki
- kasieek99
- Aktywny ✽✽✽
- Posty: 535
- Rejestracja: 06 paź 2007, 14:57
- Choroba: IBS
- województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
o dzizas ja to bym tu musiala cala noc siedziec i pisac.
tak na szybkiego:
- Tarantino - wszystko. uwielbiam
- Podziemny krag
- wszystko Kedzieżawskiej - ostatnio "Pora umierac" widzialam rewelacja
- Urodzeni mordercy
- 7
- Lot nad kukulczym gniazdem
- into the wild
- forrest gump
- leon zawodowiec
- zielona mila
- requiem dla snu
- lepiej byc nie moze - Nicolson jest dla mnie mistrzem w tym filmie
- miedzy słowami
- closer
- życie jest piekne
- zapach kobiety
- seksmisja
- edi
- dzien swira
- kogel mogel i kogel mogel 2
- europa europa
- bandyta
- terminator 2
- szklane pulapki
- zabojcza bron
- scary movie - rozsmieszaja mnie do lez wszystkie
- wall.e
to tak z pierwszej mysli
tak na szybkiego:
- Tarantino - wszystko. uwielbiam
- Podziemny krag
- wszystko Kedzieżawskiej - ostatnio "Pora umierac" widzialam rewelacja
- Urodzeni mordercy
- 7
- Lot nad kukulczym gniazdem
- into the wild
- forrest gump
- leon zawodowiec
- zielona mila
- requiem dla snu
- lepiej byc nie moze - Nicolson jest dla mnie mistrzem w tym filmie
- miedzy słowami
- closer
- życie jest piekne
- zapach kobiety
- seksmisja
- edi
- dzien swira
- kogel mogel i kogel mogel 2
- europa europa
- bandyta
- terminator 2
- szklane pulapki
- zabojcza bron
- scary movie - rozsmieszaja mnie do lez wszystkie
- wall.e
to tak z pierwszej mysli
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 22:51 przez kasieek99, łącznie zmieniany 1 raz.
"Życie dając jednocześnie też odbiera każdemu..."
- Grzyb333
- Doświadczony ❃
- Posty: 1075
- Rejestracja: 10 mar 2008, 13:49
- Choroba: CU
- województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
nic dodać nic ująć. Ukłony również dla kreacji Hellen Huntkasieek99 pisze:- lepiej byc nie moze - Nicolson jest dla mnie mistrzem w tym filmie
GrzybaBlog - http://graforoman.wordpress.com/ Darwin się mylił. Ja nie pochodzę od małpy. Ja pochodzę od Purchawki
- deep navy
- Aktywny ✽✽✽
- Posty: 581
- Rejestracja: 30 paź 2008, 21:45
- Choroba: osoba zainteresowana
- województwo: lubelskie
- Lokalizacja: zza Buga
Re: Wasze ulubione filmy...
- ''Pulp fiction''
- ''Łowca jeleni''
- ''Chinatown''
- ''Tańczący z wilkami''
- ''Matrix'' cz.1
- ''Lot nad kukułczym gniazdem''
- ''Terminator'' cz.2
- ''Nóż w wodzie''
- ''Forrest Gump''
- ''Jackie Brown''
- ''Sami swoi''
- ''Miś''
- ''Dzień świra''
- ''Czas Apokalipsy''
- ''Pluton''
- ''Urodzony 4 lipca''
- ''Leon zawodowiec''
- ''Kasyno''
- ''Chłopcy z ferajny''
- ''Truman show''
- ''Milczenie owiec''
- ''Lista Schindlera''
- "Nocny kowboj"
- ''Przylądek strachu''
- ''Bezsenność''
- ''Co gryzie Gilberta Grape'a''
- ''Europa, Europa''
- ''Mad Max''
- ''Imperium słońca''
- ''Rambo''
- ''Nie ma róży bez ognia''
- ''Amores perros''
- ''Być jak John Malkovich''
- ''Borat''
- ''Jej wysokość Afrodyta''
- ''Przejrzeć Harry'ego''
- ''Zostawić Las Vegas''
- ''Thelma i Louise''
- ''Za garść dolarów''
- ''Za kilka dolarów więcej''
- ''Dobry, zły i brzydki''
- ''Pewnego razu na Dzikim Zachodzie''
- ''Brudny Harry''
- ''Butch Cassidy i Sundance Kid''
- ''Nic śmiesznego''
- ''Jaja w tropikach''
- ''Łowca jeleni''
- ''Chinatown''
- ''Tańczący z wilkami''
- ''Matrix'' cz.1
- ''Lot nad kukułczym gniazdem''
- ''Terminator'' cz.2
- ''Nóż w wodzie''
- ''Forrest Gump''
- ''Jackie Brown''
- ''Sami swoi''
- ''Miś''
- ''Dzień świra''
- ''Czas Apokalipsy''
- ''Pluton''
- ''Urodzony 4 lipca''
- ''Leon zawodowiec''
- ''Kasyno''
- ''Chłopcy z ferajny''
- ''Truman show''
- ''Milczenie owiec''
- ''Lista Schindlera''
- "Nocny kowboj"
- ''Przylądek strachu''
- ''Bezsenność''
- ''Co gryzie Gilberta Grape'a''
- ''Europa, Europa''
- ''Mad Max''
- ''Imperium słońca''
- ''Rambo''
- ''Nie ma róży bez ognia''
- ''Amores perros''
- ''Być jak John Malkovich''
- ''Borat''
- ''Jej wysokość Afrodyta''
- ''Przejrzeć Harry'ego''
- ''Zostawić Las Vegas''
- ''Thelma i Louise''
- ''Za garść dolarów''
- ''Za kilka dolarów więcej''
- ''Dobry, zły i brzydki''
- ''Pewnego razu na Dzikim Zachodzie''
- ''Brudny Harry''
- ''Butch Cassidy i Sundance Kid''
- ''Nic śmiesznego''
- ''Jaja w tropikach''
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 20:39 przez deep navy, łącznie zmieniany 15 razy.
"Wciąż wierzę w miłość, w pokój, w pozytywne myślenie" J.Lennon
- syla2146
- Początkujący ✽✽
- Posty: 487
- Rejestracja: 10 wrz 2008, 14:17
- Choroba: CU
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Chełmno
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
Powrot do błekitnej laguny - List w butelce
-
- Początkujący ✽✽
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 paź 2008, 08:56
- Choroba: IBS
- województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
16. "Zielona mila" - rewelacja:)
17. "xXx" - (nie porno) "Wtaj w strefie Xandera":):) ol jeee:):) jazda bez trzymanki:):) tez tak chce:)
18. "Podaj dalej" - wspaniały flm, bardzo wzrósza. Jak sama nazwa wskazuje. Idea jest taka: masz pomoc 3 wybranym osoba bezinteresownie kazdej masz powiedziec podaj dalej i ona ma pomagac kolejnym 3 osobom i tak dalej...
19. "Buntownik z wyboru" - rewelacja
20. "Szukajac siebie" - wspaniały:)
21. "Smok - Historia Bruca Lee" - Rewelka:) "Lekarze powiedzieli ze nie mozesz walczyc! Tak samo jak powiedzili ze nie bede chodzic.:). Nie odchodz(do zony) walka nie potrfa dluzej niz minute:)."
22. "Forest Gump":):)
17. "xXx" - (nie porno) "Wtaj w strefie Xandera":):) ol jeee:):) jazda bez trzymanki:):) tez tak chce:)
18. "Podaj dalej" - wspaniały flm, bardzo wzrósza. Jak sama nazwa wskazuje. Idea jest taka: masz pomoc 3 wybranym osoba bezinteresownie kazdej masz powiedziec podaj dalej i ona ma pomagac kolejnym 3 osobom i tak dalej...
19. "Buntownik z wyboru" - rewelacja
20. "Szukajac siebie" - wspaniały:)
21. "Smok - Historia Bruca Lee" - Rewelka:) "Lekarze powiedzieli ze nie mozesz walczyc! Tak samo jak powiedzili ze nie bede chodzic.:). Nie odchodz(do zony) walka nie potrfa dluzej niz minute:)."
22. "Forest Gump":):)
- paubom
- Początkujący ✽✽
- Posty: 140
- Rejestracja: 22 sty 2009, 06:35
- Choroba: nie ustalono
- województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Wasze ulubione filmy...
Tak na prędce:
"Władca pierścieni" za wszystko
"Ostatni Mohikanin" ładna opowieść i piękna muzyka
"Gladiator" za Russella Crowe i muzykę Lisy Gerrard
"Singels" fajna opowiastka o 30-latkach ze Seattle, no i grung'owe klimaty lat 90
"Wichry namiętności" za Brada Pitta z długimi herkami, a co...
"Ostatni dzwonek" kultowa swego czasu opowieść i polskiej młodzieży
"Władca pierścieni" za wszystko
"Ostatni Mohikanin" ładna opowieść i piękna muzyka
"Gladiator" za Russella Crowe i muzykę Lisy Gerrard
"Singels" fajna opowiastka o 30-latkach ze Seattle, no i grung'owe klimaty lat 90
"Wichry namiętności" za Brada Pitta z długimi herkami, a co...
"Ostatni dzwonek" kultowa swego czasu opowieść i polskiej młodzieży
"a nadzieja budzi się i zasypia..."
- CAMPARI34
- Aktywny ✽✽✽
- Posty: 939
- Rejestracja: 30 kwie 2008, 18:12
- Choroba: CD
- województwo: -- poza Polską --
- Lokalizacja: zagranica
Re: Wasze ulubione filmy...
ten film wymiata jest świetny.a pozatym wszystkie stephena kinga rewelacjabananek pisze:''Nie ma róży bez ognia''
- magda281
- Znawca ❃❃
- Posty: 2474
- Rejestracja: 20 gru 2007, 11:55
- Choroba: CD
- województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice warszawy
Re: Wasze ulubione filmy...
zgadza się świetny film,pupa22 pisze:16. "Zielona mila" - rewelacja:)
Dzień Niepodległości -za całość.
Gladiator-widowiskowy film,świetna muzyka,rewelacyjną kreację stworzył Russell Crowe
Pasja-Mel Gibson-fantastyczna kreacja Jima Caviezela
Little man-świetna komedia
Apokalyptyco-rewelacja
Madagaskar
Godziny szczytu-wszystkie części
Bad BOYS
TAKEN(UPROWADZONA)-świetne sceny
Kto nadzieje w innych pokłada,celu nie osiąga.
- Shadowka
- Doświadczony ❃
- Posty: 1624
- Rejestracja: 26 cze 2007, 15:56
- Choroba: CU
- województwo: śląskie
- Lokalizacja: Piekary Śląskie/Żory
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
zgadzam się
Apokalyptyco-rewelacja
ja tam lubie Gang Olsena tak dla relaksu
- LaStella81
- Początkujący ✽✽
- Posty: 381
- Rejestracja: 21 lis 2008, 20:53
- Choroba: CU
- województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Niebo Niebieskie
- Kontakt:
Re: Wasze ulubione filmy...
Byłam pod wrażeniem filmu trwającego prawie 3 godziny "Wielka cisza"
Poszłam na niego nawet 2 razy
Poszłam na niego nawet 2 razy
Ból fizyczny ma w sobie to że jeśli przekroczy pewną granicę, zabija.
Ból psychiczny ma w sobie to że zabija nas codziennie od nowa-my jednak ciągle żyjemy.
Ból psychiczny ma w sobie to że zabija nas codziennie od nowa-my jednak ciągle żyjemy.
- magda281
- Znawca ❃❃
- Posty: 2474
- Rejestracja: 20 gru 2007, 11:55
- Choroba: CD
- województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice warszawy
Re: Wasze ulubione filmy...
zgadzam się świetny film.kota pisze:Efekt Motyla.
Pachnidło-trochę mrożący krew z początku ogólnie bardzo mi się podoba
Kto nadzieje w innych pokłada,celu nie osiąga.