AVON

Wszystko co mieści się pod pojęciem dermatologii, a szczególnie pielęgnacji skóry i doboru kosmetyków

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Misia

AVON

Post autor: Misia » 10 lis 2010, 07:12

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Awatar użytkownika
Linda123
Aktywny ✽✽✽
Posty: 652
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:54
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: AVON

Post autor: Linda123 » 10 lis 2010, 08:14

Kiedyś byłam konsultantką Avonu i powiem tak. Niektóre produkty są rewelacyjne a niektóre z tej niższej półki sklepowej. Perfumy pięknie pachną, ale są krótkotrwałe. Niektore szminki wysuszają usta. Jeżeli chodzi o kremy to te w bardzo niskich cenach, mają bardzo porsty skład gliceryna i coś tam (tak dobrze nie znam się na tym). Te droższe są bardzo dobre, oczywiście jak ktoś je dobiera pod kątem potrzeb swojej skory. Szampony mi nie podpasowały, dostawałam po nich łupieżu a odżywki do włosów nie działały. Jeżeli chodzi o żele pod prysznic to testowałam jeden i był fatalny pod względem zapachu i go oddałam. Bardzo polubiłam (nie wiem czy teraz są w ofercie) maseczki błotne z serii SPA. Rewelacja.
Czyli podsumowując krótko, są produkty godne polecenia:
- kremy z serii Awene (czy jakoś tak)
- podkłady (niektore)
- pudry
-maseczki SPA
- perfumy
- cienie do powiek
- płyny do higieny intymnej

i te średniej jakości
- szampony
- odżywki do włosów
- tusze do rzęs
- niektóre pomadki (te tańsze)
biore: pentasa 2x2, sulfasalazyna 1x2
IBS u dziecka

Awatar użytkownika
Kajaccn
Początkujący ✽✽
Posty: 72
Rejestracja: 20 maja 2010, 10:54
Choroba: nie ustalono
województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Polska/ Warmia

Re: AVON

Post autor: Kajaccn » 10 lis 2010, 10:07