Praca magisterska, prośba o udział w badaniu.

Tutaj prosimy o pomoc i pomagamy:
w wypełnianiu ankiet, petycji;
w pracach magisterskich, naukowych (nie zapominamy o pełnym tytule i nazwisku promotora)
oraz w tworzeniu poradników itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Anmari
Debiutant ✽
Posty: 3
Rejestracja: 13 sty 2018, 21:05
Choroba: osoba zainteresowana
województwo: śląskie
miasto: Rybnik

Praca magisterska, prośba o udział w badaniu.

Post autor: Anmari » 14 sty 2018, 03:59

Witam, mam na imię Ania i jestem studentką pielęgniarstwa na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, mamą tuż po macierzyńskim i pielęgniarka w klinice w Żorach na Śląsku. Po 5 latach przerwy wróciłam na ostatni rok studiów żeby dokończyć je i napisać wreszcie pracę magisterską. Mam nadzieję że z waszą pomocą mi się to uda :-)

Tematem mojej pracy jest jakość życia chorych z nieswoistym zapaleniem jelit a moim promotorem jest dr Grażyna Bączyk.

I tu moja gorąca prośba o wypełnienie poniższego kwestionariusza (potrzebuje co najmniej 100 osób a im więcej tym lepiej). Kwestionariusz składa się z 40 zamkniętych pytań jednokrotnego wyboru.
Po opracowaniu wyników osobom które na końcu kwestionariusza podadzą swój email udostępnie wyniki badania.

Widze że dość często pojawiają się tu tematy z próbą o udział w ankietach o podobnej tematyce, mam nadzieję że pomimo to poświęcicie trochę swojego czasu na mój kwestionariusz i dołożycie swoją cegiełkę do moich badania.

Z góry Wam wszystkim BARDZO dziękuję! :-)

Link do kwestionariusza:
https://docs.google.com/forms/d/1R6gJ3q ... romeless=1

Awatar użytkownika
Noelia
Moderator
Posty: 2442
Rejestracja: 11 kwie 2017, 01:03
Choroba: CU u partnera
województwo: łódzkie

Re: Praca magisterska, prośba o udział w badaniu.

Post autor: Noelia » 16 sty 2018, 03:16

Mąż wypełnił ankietę.
Jedna uwaga - 2 pytania oznaczają w zasadzie to samo: