Czy byliście kiedyś u irydologa? leczenie homeopatyczne

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
wtyku
Początkujący ✽✽
Posty: 258
Rejestracja: 08 lut 2012, 12:21
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Czy byliście kiedyś u irydologa? leczenie homeopatyczne

Post autor: wtyku » 05 maja 2013, 18:12

Witam
Pytanie jak w temacie.
Nie znam się więc pytam.
Największą zaletą środków homeopatycznych jest brak skutków ubocznych.

Byłem u irydologa (Aleksander Piszczulin) i nic mu nie mówiąc, co mi dolega sam powiedział mi z jakimi częściami mam problemy... właściwie trafił ze wszystkim, łącznie ze z kręgosłupem szyjnym mam problem... Może jest dobrym obserwatorem, nie wiem jak to zrobił.
Jestem trochę w szoku.
Przepisał jakieś środki homeopatyczne i tyle.
Jeszcze nie wykupiłem.

Chciałbym poznać Wasze zdanie.

Pozdr.

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Czy byliście kiedyś u irydologa? leczenie homeopatyczne

Post autor: Natalka » 05 maja 2013, 19:19

o wizycie u irydologa viewtopic.php?t=1991
o homeopatii m.in. tu viewtopic.php?t=71&highlight=homeopatia
viewtopic.php?t=3999&highlight=homeopatia

zanim założysz temat, przeszukaj forum
jak szukać opisali tu
viewtopic.php?t=6087
:]
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

Awatar użytkownika
kasia38
Doświadczony ❃
Posty: 1053
Rejestracja: 16 lut 2008, 18:49
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Czy byliście kiedyś u irydologa? leczenie homeopatyczne

Post autor: kasia38 » 05 maja 2013, 19:31

to lepiej nie wykupuj, nie pakuj się w to bagno tzn. chomeopatię